سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ما کجا ...آنها کجا

خبری منتشر شد که حقیقتا آدم را به فکر میندازه.با این همه هیاهوی که در منطقه و حتی دنیا راه انداختیم و مدام جار میزنیم که ما نمونه مناسبی برای الگو هستیم اما ....

دادگاهی در پاکستان حکم دستگیری رحمان ملک ، وزیر کشور پاکستان را صادر کرد.
پرس تی وی نوشت:بر پایه گزارش منتشر شده، حکم دستگیری صادر شده که علیه 52 تن از جمله شماری از وزرای دولت فدرال و دیگر مقاملات کلیدی کشور صادر شده است.
چندی پیش نیز سازمان ضداختلاس پاکستان نیز از خروج چاندری احمد مختار، وزیر دفاع کشور در فرودگاه بین المللی پاکستان جلوگیری کرد . وی در آ?ن هنگام عازم دیداری از کشور چین بود.
به دنبال حکم اخیر دادگاه عالی پاکستان مبنی بر لغو مصونیت قضایی عاصف علی زرداری، رئیس جمهور و بسیاری دیگر از مقامات دولتی نزدیک به 250 تن از شخصیتهای پاکستانی از کشور ممنوع الخروج شده اند.
در سال 2007 قانون آشتی ملی پاکستان به زرداری و همسر فقید و نخست وزیر سابق کشور، بینظیر بوتو اجازه داد بدون پیگیرد قانونی به کشور بازگردند.
با این حال لغو این مصونیت از سوی دادگاه عالی هم اکنون آزادی و مقام زرداری به عنوان رئیس جمهور و برخی همکاران نزدیک وی را با خطر جدی روبرو کرده است.
این واقعه در حالی رخ می دهد که کشور پاکستان هنوز در خشونتهای ناشی از درگیری دولت و شبه نظامیان طرفدار طالبان فرورفته است.

آیا در کشور ما به اندازه پاکستان که هر روز یک قسمتش با صدای انفجار بمبی می لرزد جرات وجود دارد.

کمی اندیشه کنیم.


» نظر