سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزی روزگاری شهدا

...جوان نیاز به آرم دارد. اگر این شهید روی لباس من نباشد باید فلان هنرپیشه و مدل خارجی باشد . خوب این که خیلی بهتر از آنها است. من فکر نمی کنم کسی در جامعه باشد که با شهدا مخالف باشد....خودت برو ببین (اینجا)

خوب اینم نتیجه کار های فرهنگی این همه نهادها و سازمانهایی جورواجوری که سنگ شهدا را به سینه زدند.حالابه جای کله آدم و عکس داریوش و ابی و نشانهای شیطان پرستان و ... باید عکس شهید همت و شهید چمران و شهید آوینی ...روی تی شرت جوانهایی نصب شود که به جای راه شهدا نیاز به آرم شهدا دارند.نسل سه و چهار شهدا را دوست دارند اما با نگاه خودشان چرا که شما هیچ تصویر درستی از آنان ارایه ندادید.

نسل سه و چهار شهدا را دوست دارند اما با نگاه خودشان چرا که شما هیچ تصویر درستی از آنان ارایه ندادید . آنها مقصر نیستند شما ها مقصرید که با بودجه بیت المال به جای یک کار درست و حسابی هی نشستید همایش و سمینار و برون رفت درون رفت برگزار کردید و سکه و جایزه و کادو دادید فکر کردید که بله جوانها اصلاح شده اند.این طور قرار بود شهدا شمع محفل باشند؟!!....آیا هنوز باور ندارید که جوانها دچار بحران هویت هستند.پخش چند مستند دفاع مقدس از تلوزیونی که روز به روز مخاطبینش کمتر میشود دردی را دوا نمیکند اگر می خواهید الگو بسازید شاید فردا دیر شده باشد...

 


» نظر